Gratis forsendelse til Danmark fra 740 kr !
Facebook Instagram

FAQ - Vi besvarer dine spørgsmål

Har du spørgsmål om bestillingsprocessen, forsendelse eller andre emner? Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder.
Hvis du ikke finder det svar, du leder efter her, bedes du kontakte vores kundeservice.

_______________________________

BESTIL


• Skal jeg registrere mig for at kunne bestille?

Nej, du kan også bestille som gæst uden at oprette en brugerkonto.


• Kan jeg kun bestille hele meter, eller er det også muligt at bestille mindre eller en speciel størrelse?

På grund af systemet er det kun muligt at bestille hele meter i butikken.


• Jeg har en virksomhed. Får jeg særlige forhandlerpriser?

Vi har en separat engrosbutik til vores erhvervskunder med tilsvarende priser: www.activatextil.eu/dk/.
Du kan registrere dig der, og vi vil så give dig mulighed for at se priserne.


• Kan jeg også bestille pr. telefon?

Da vi altid kræver en skriftlig bestilling, bedes du bestille den via butikken eller via e-mail til Info@aktivstof.dk.


• Hvordan kan jeg bestille stofprøver?

Du kan finde alle oplysninger om vores forsendelse af prøver her på vores side med oplysninger om prøvebestilling.

 

FORSENDELSE OG LEVERING


• Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Du kan finde alle oplysninger om almindelig forsendelse under:  Levering og forsendelsesomkostninger.
Der kan forekomme højere forsendelsesomkostninger for rulle- eller ekspresforsendelse. Disse vil blive vist under bestillingsprocessen.


• Hvilken tjenesteudbyder anvendes til at sende pakkerne?

DPD er standardforsendelsesservice.


• Er der et sporingsnummer?

Når din ordre er blevet behandlet af os, modtager du en e-mail med det tilhørende trackingnummer.


• Min pakke er blevet sendt tilbage til afsenderen. Kan du sende den igen?

Når pakken er blevet returneret til os, kan vi sende den igen, hvis du ønsker det. For at gøre det, bedes du sende os de tilsvarende forsendelsesomkostninger igen via PayPal eller bankoverførsel.


• Jeg har opdaget en fejl i min adresse. Hvad kan jeg gøre?

Send os venligst en e-mail med det samme, så vi kan rette adressen i tide. Hvis pakken allerede er blevet sendt, er det bedst at vente og se, om den måske ikke når frem til din adresse.


• Hvor lang tid skal jeg vente på min bestilling cirka?

Du kan finde alle oplysninger om leveringstider på vores informationsside om leveringstider.
. Bemærk venligst, at vi ikke behandler ordrer i weekenden. Alle ordrer, der modtages efter kl. 16.00 fredag, vil blive behandlet i kronologisk rækkefølge mandag morgen.


• Min prøvebestilling er endnu ikke ankommet. Hvad skal jeg gøre?

Nogle gange tager posten lidt længere tid. Hvis ordren stadig ikke er ankommet efter en uge, skal du sende os en e-mail med ordrenummeret til: info@aktivstof.dk. Vi vil derefter kontrollere processen og sende ordren igen, hvis det er nødvendigt.


• Min pakke er ikke ankommet endnu.

Tjek venligst status i sporingssystemet. Hvis pakken ikke kan findes, bedes du kontakte os med dit ordrenummer på: info@aktivstof.dk


• Jeg har afgivet flere ordrer. Kan de sendes i én pakke?

Send os venligst en e-mail, så snart du har afgivet din ordre, så vi kan kombinere ordrerne i god tid.
Hvis du har betalt forsendelsesomkostningerne to gange, refunderer vi dig naturligvis én gang.


BETALING


• Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Du kan finde alle oplysninger om vores betalingsmetoder under: Betalingsmetoder

• Jeg afgav min ordre for mere end 4 dage siden og har endnu ikke modtaget noget. Hvad kan være årsagen til dette?

Kontroller venligst, om du allerede har betalt for din ordre, da vi først sender varerne, når vi har modtaget pengene.


FEJL / RETURNERING / ANNULLERING


• De bestilte stoffer lever ikke op til mine forventninger.

Vi tilbyder dig at bestille stofprøver på forhånd for at kontrollere varernes kvalitet, farve og egnethed. På denne måde kan du undgå forkerte ordrer.

KONTAKT


• Jeg kan ikke få fat i nogen. Jeg får ikke noget svar.

Tjek venligst spam-mappen i dit e-mailprogram for at se, om du allerede har modtaget et svar fra os.
Vi gør vores bedste hver dag for at besvare alle mails så hurtigt som muligt. Det tager som regel ikke længere end 1-2 dage.

KUNDEKONTO


• Jeg har glemt min adgangskode. Hvad kan jeg gøre?

På login-siden finder du et link kaldet "Glemt din adgangskode?" under indtastningsfelterne. Her kan du indtaste din e-mailadresse og kort bekræfte en ny adgangskode.


• Jeg kan ikke logge ind, men mit brugernavn og min adgangskode er korrekte.

Sørg for, at du er i den rigtige butik. (Engrosbutikken er www.activatextil.eu/dk/ )

MERE OM VORES TEKSTILER


• Kan jeg få stof skåret til en speciel størrelse efter anmodning?

Send os venligst en e-mail med alle vigtige oplysninger til info@aktivstof.dk . Vi vil kontrollere din anmodning og vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.


• Jeg har et spørgsmål om et produkt.

Tjek venligst først, om du kan finde svaret i beskrivelsen af det pågældende stof.
Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du sende os en e-mail til info@aktivstof.dk, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

ANDRE SPØRGSMÅL


• Jeg er en blogger og vil gerne fortælle om dine stoffer. Hvad skal jeg gøre for at få dette?

Du kan skrive en e-mail til os på følgende adresse: Info@aktivstof.dk med alle de vigtige oplysninger. Vores marketingafdeling vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.